Témaindító hozzászólás
|
2008.04.17. 23:18 - |
Hi!
Na ez is megvan! Köszi Gabica! Este van és fáradt vagyok:( De szomabaton üveg remélem:)
Szép időt Mindenkinek!!! |
[26-7] [6-1]
Helló!
Én lusta vagyok írogatni! Most ébredtem, megyek fürdeni, aztán meg motorozni. |
Hi Mindenki!
Elég kihalt a fórum,mi van veletek??!! Na de nem baj,majd én írogatok:) Szóval ma dél felé megyek vezetést "gyakorolni" :) a városba! Ha minden jól megy szerdán vizsga forgalomban :) :D XD
Ha mindez összejön akkor le se szállok a motorról :D
Bár az ünnepek alatt ügyeletes vagyok :( ,azért a közelbben lévő rövid-hosszabb gurulások bőven beleférnek! Rebekában úgyis van akarat! Tehát a Mátrából is visszaérek 15perc alatt :D (ennyi az unióban a mentő kiérkezésének max ideje :) )!
Remélem sokan együtt tudunk majd menni, és az idő is engedi!!!
Szép napot,hetet,ünnepeket meg majálist Mindenkinek!!! |
Hi köszike szépen!!!
Rem minden rendbenlesz! A pénz is ready! Szomabaton megyünk és rem nem üres kézzel,lábbal térünk vissza! Ha minden ok vasárnap össznépi motorzás!!! Sokat gyertek FEDEZNI engem :D További infók a chaten, de előjáróban legyen 12.00 kisMol!!!
Óccsó benzint Mindenkinek!!!Pá :) |
Ez még egészen fiatalka:-)...a 15 ezer sem túl sok.Gyakorlatilag érdemes megnézned a telószárakat elöl-hátul.Elől azt,hogy a szimmeringnél nem szivárog-e picit az olaj,ami felkenődik vékonyan a szárra.Érdemes ráülni és a féket behúzva megrángatni...érezni fogod,hogy rendben van-e a csillapítás.Nézz rá a fékbetétekre...jobb esetben ha bekukkolsz a tárcsánál a nyereghez,akkor látod talán a ferrodol vastagságát a betéten.Mert hát a fékbetét is 5 rongy körül van darabja.A láncot-lánckereket feltétlen csekkold le!Mert ha az szar,akkor zsebbenyúlós,ugyanis szettet kell venni.A lánckeréknél ha cápafogasra van kopva akkor szar.Ha mód van rá,az ülést levetetném és ránéznék az alatta lévő dolgokra is.Vezetékek rendben vannak-e...esetleg nem buherkodtak már bele valami miatt stb...bár ilyen fiataloknál azért ez nem jellemző.Amint megveszed (bármit is mondanak az olajcseréről) érdemes azonnal egy olaj-olajszűrő cserét csinálni rajta.Ha gondolod ebben tudok segíteni majd,mert kenőanyagokat terítek és olcsóbban hozzájutok az olajhoz,de a szűrőt magadnak kell intézned.
A sportdob nem rossz,de érdemes megkérdezi,hogy a blokk is hozzá van-e lőve vagy csak felhagyították rá.Ha csak felhagyították,akkor érdemes hozzáértő szakemberrel hozzáhangolni a blokkot és akkor tényleg érezhetően sokkal erősebb lesz a vas.Legalábbis a haverom KTM LC4-én jól érezheető lett a különbség.
A blokkon érdemes megnézned a csavarokat...ha meg vannak gyepálva,akkor már hozzányúltak a blokkhoz és személy szerint én meggondolnám,hogy megvegyem,de ez megint inkább az öregebb vasakra jellemző.Nem hiszem hogy ilyenkorú gépekhez (pláne ehhez: GS!) hozzá kellene nyúlni.Meg aztán abból is szerencsés e típus,hogy ezt általában nem olyan szarháziak veszik meg akik csak két állást ismernek a gázkaron (nullát és fullt),tehát kicsi az esély hogy egy széthajtott géppel kerülsz kapcsolatba.A sportgépeknél sokkal nagyobb esély van ilyesmire.
Azt hiszem egyenlőre más nem jut eszembe,de ha igen,akkor megírom még.
Csáó és sok sikert! |
Hi Mindenki!
A fontos kérédés,hogy mit érdemes vizsgálni haszmált motor vásárlásakor??! A kiszemelt motor egy suzuki gs 500f K4, 2005. 2havi forgalomba helyezéssel. Futott km: 15.000. A motor gyári állapotú leszámítva egy Bódis sportdobot,de agyári is megvan hozzá.
A válaszokat és ötleiteket előre is köszönöm!
Óccsó benzint! |
Hi!
Na ez is megvan! Köszi Gabica! Este van és fáradt vagyok:( De szomabaton üveg remélem:)
Szép időt Mindenkinek!!! |
[26-7] [6-1]
|